“Afacerile vin și pleacă. Afacerile cresc, stagnează sau mor subit. Afacerile zboară în sus sau în jos.
Atunci când mor, afacerile pot lăsa datorii sau nu. Sau victime. Însă cel mai important lucru, afacerile sunt făcute de oameni, pentru oameni și cu oameni. Iar lucrul acesta nu trebuie să îl uităm niciodată.” (Valentina Saygo)
Se apropie finalul de an și e timpul să tragem linie încă unui an. Cu bune și cu mai puțin bune, 2021 a însemnat pentru mulți dintre noi un șir de eforturi susținute.
Fie că deții o companie mică sau mai mai mare, cifrele nu mint și impozitele nu iartă.
Și totuși…există secrete fiscale care înclină balanța.
Temă workshop
Ai auzit de Legea Sponsorizării?
Știai că poți beneficia de facilități fiscale, în anumite condiții prevăzute de lege?
Știai că ai posibilitatea de a decide unde și cum este investit o parte din impozitul companiei tale?
Știai că, cel puțin o dată pe an ai ocazia să contribui la o societate mai bună?
Despre acestea și nu numai, discutăm cu Valentina Saygo, economist, expert contabil, manager și antreprenor cu o experiență de 20 de ani în contabilitate.
Este un contabil atipic, care refuză să lucreze doar pentru ANAF și preferă să ajute antreprenorul român să înțeleagă informația contabilă și să se folosească de ea în afacerea pe care o conduce.
Program Workshop
16 decembrie 2021, orele 17:00.
Live pe paginile Autism Voice de Facebook si Linkedin.
Ajută-i și pe alții să afle despre acest workshop
Formular de înscriere
Inscrierile sunt inchise. Multumim!
Valentina Saygo
Valentina Saygo este managing partner al companiei Ask for Accounting și are peste 20 ani experiență în consultanța financiar-contabilă. Expert contabil membru CECCAR și consultant fiscal, s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijloci, cu o vastă experiență în diverse domenii de activitate economică.
De peste 10 ani s-a implicat în dezbateri și consultări cu Ministerul Finanțelor și ANAF privind problemele cu care se confruntă contribuabilii în privința calculării și declarării taxelor și impozitelor. Printre proiectele importante menționăm Campania Split TVA în 2017, petiția pentru măsurile de Sprijinire a Mediului de Afaceri în martie 2020, pachetul de legi de debirocratizare al USR în 2020.
În anul 2018 a înființat Saygo Academy, oferind antreprenorilor cursuri de administrarea afacerilor, iar la sfârșitul anului 2019 a publicat, împreună cu Liviana Tane, “Ghidul Antreprenorului începător”, recomandat celor la început de drum și nu numai.
În ianuarie 2021 a acceptat funcția de secretar de stat la Ministerul Economiei, având atribuții privind Reglementările și Debirocratizarea din mediul de afaceri. A analizat toate autorizațiile și legislația aferentă, cât și capitolul de debirocratizare din PNRR.
A fost invitată în calitate de lector la numeroase conferințe fiscale, seminarii de specialitate, forumuri și emisiuni TV, iar prin articolele sale din presa economică a semnalat nereguli si inadvertențe legislative sau și-a exprimat opinia cu privire la modificările fiscale adoptate de autoritați, oferind sfaturi atât antreprenorilor, cât și colegilor din branșă.
Valentina Saygo este implicată activ în mediul antreprenorial, este un translator al legislației fiscale, vorbind despre acte normative complicate în cuvinte simple și pe înțelesul tuturor.
Este un contabil atipic, care refuză să lucreze doar pentru ANAF și preferă să ajute antreprenorul roman să înțeleagă informația contabilă și să se folosească de ea în afacerea pe care o conduce. “Contabilul este un partener, un confident, iar rolul lui nu este acela de a depune declaratii la Fisc. Provenim dintr-un mediu economic fără tradiție și fără experiență, tocmai de aceea am ales să îmi dedic timpul educației tinerilor antreprenori, ajutându-i să răzbată în hățișul legislativ, astfel încât pe termen lung să conducă business-uri de succes”, declară Valentina Saygo.
Ajută și tu!