Ludmila Corlățeanu, creatoarea Milla Milla
La final de an de 2022, haina îl mai face pe om?
Discutăm cu Ludmila Corlateanu, designer și absolventă a școlii de modă Instituto Marangoni Milano.
Brandul creat de către ea – Milla Milla, a fost creat în 2016 pentru o colaborare cu un showroom de la Milano.
Ludmila și-a propus să creeze ținute inspirate din anii ’50, ușor de purtat, elegante și feminine, dar și potrivite ritmului de viață al unei femei moderne, pecare să le poată purta de dimineața până seara și care să reziste mulți ani la rând.
Confecționate cu mult drag și grijă în micile fabrici din România, de către croitorese românce iscusite, rochiile Ludmilei au devenit un simbol al feminității.
Am întrebat-o dacă limbajul non-verbal și atitudinea ne sunt influențate de către ceea ce îmbrăcăm și Ludmila ne-a explicat că moda, în sine, nu este despre haine, ci despre emoțiile pe care acestea le stârnesc. În inima celor care le poartă, în cea a celor care ne privesc. Imaginea îngrijită din oglindă ne crește încrederea în sine și nu brandul.
Poveștile din spatele brandului său cuprind nenumărate istorisiri despre bunici cochete, femei care toată ziua dereticau prin bucătărie, însă atunci când “ieșeau în lume” o rochie delicată, un machiaj discret le împrospăta feminitatea.
Despre cât de costisitor este să arăți bine îmbrăcată, despre conceptul capsulă și despre ce nu ar trebui să îți lipsească niciodată din garderoba, ne povestește Ludmila.
“Nu trebuie să fii în pas cu ultimul trend ci să te simți bine și hainele tale să îți pună în valoare feminitatea și frumusețea. “
Vă invitam să urmăriți acest episod, susținut de către NN Romania.
Puteți urmări și episoadele anterioare pe canalul nostru de Youtube: Autism Voice România.
Puteți asculta episodul actual aici:
Nu uita să te abonezi pentru a fi la curent cu următoarele interviuri.
Știi pe cineva care are nevoie de ajutor? Trimite-i acest link.
Vrei să ne ajuți să ducem informația la cât mai mulți oameni? Un share ne va ajuta. Folosește #EuSiCopilulMeu, #AutismVoice.