CURS PENTRU CADRE DIDACTICE
Metode și tehnici de gestionare a comportamentelor la clasă pentru copii cu tulburări de neurodezvoltare
Locurile la acest curs au fost ocupate. Va multumim pentru inscriere!
Cursul este acreditat de Ministerul Educației cu 22 credite.
Cursul Metode și tehnici de gestionare a comportamentelor la clasă pentru copii cu tulburări de neurodezvoltare oferă informații, metodologii și materiale necesare pentru înțelegerea tuturor tipurilor de tulburări comportamentale, a modalităților de lucru cu copiii și a tehnicilor de management comportamental la clasă, astfel încât profesorii să poată asigura adaptarea și incluziunea socială a copiilor, bunele practici și armonia comportamentala a grupurilor/ clasei de elevi.
Traineri
Cursul este susținut de către:
Oliviana Giura – psiholog și consultant ABA cu experiență de 13 ani în domeniul analizei aplicate a comportamentului. Este membru fondator al Asociației Autism Voice și este implicată, atât în recuperarea și integrarea copiilor cu TSA, cât și în proiectele de fundraising și awareness.
Ana Bogdan – psiholog și consultant ABA, cu experiență de 9 ani în domeniul analizei aplicate a comportamentului. A absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea Psihopedagogie specială la Universitatea București. De asemenea, a finalizat și studiile de master „Terapii logopedice”, iar în 2015 a finalizat acreditarea în analiza aplicată a comportamentului, la University of North Texas (U.S.A.), Departament of Behavior Analysis.
Structură curs
Parte teroretică în care vom detalia tehnicile de management comportamental la clasă, precum și tehnici aplicate de lucru cu copiii cu tulburări de comportament și învățare.
Printre temele pe care le vom aborda și le vom aprofunda în cadrul cursului:
- Noțiuni introductive despre analiza aplicată a comportamentului;
- Descrierea tulburărilor pervazive de dezvoltare și a tulburărilor de comportament;
- Implementarea tehnicilor și metodelor specifice de modelare a comportamentelor inadecvate;
- Tehnici de motivare eficientă a comportamentelor care tulbura orele de curs;
- Gestionarea comportamentelor inadecvate la clasă/grupa de grădiniță;
- Integrarea copiilor cu tulburări pervazive de dezvoltare și tulburări de comportament;
- Implemetarea sistemelor de recompensare (sisteme de tokeni) și pașii de implementare;
- Stabilirea eficientă a regulilor clasei sau a celor individuale;
- Implemetarea orarului vizual;
- Discuții libere, jocuri de rol și demonstrații de aplicare a tehnicilor ABA la clasă/ grădiniță;
- Necesitatea și rolul terapeutului însoțitor;
- Adaptarea curriculară pentru copiii cu TSA.
Partea practică presupune realizarea unui proiect, care va structura informațiile din cadrul cursului teoretic și va oferi aplicabilitate acestora. Se va alege o tehnică din cele prezentate în cadrul cursului și se va aplica la clasă. După aplicarea acesteia se realizeza un proiect dupa o structură prezentată în cadrul cursului.
Perioadă curs
Perioada de sustinere a cursului – 2 module
Modulul I
19 – 20 Octombrie 2019
Modulul II
2 – 3 Noiembrie 2019
- Cursul este acreditat de către de Ministerul Educatiei cu 22 credite
- Toți participanții vor primi diplomă de absolvire a cursului din partea Asociației Autism Voice.
- În urma cursului, participanții vor primi suportul de curs, prezentările și instrumentele necesare de lucru, în format electronic;
Detalii participare
Taxa cursului este de 400 lei/ participant. Plățile se fac în prima zi a cursului.
Locația cursului o vom anunța în cel mai scurt timp.
Persoana de contact:
Psih. Luminita Rogoz
ro_luminita@yahoo.com
0764 880 788
Persoană de contact Autism Voice:
Adelina Anghele
0751 285 910
adelina.anghele@autismvoice.ro
